fbpx

 

În ultimul articol am discutat despre vacanță ( parcă am și uitat de ea 🙂 ), acum a sosit momentul să vorbim despre ce trebuie să facem când revenim la birou pentru a fi mai productivi!

Trebuie să avem în vedere doi factori: timpul și cifrele!

Una dintre cele mai mari probleme, întâlnite la un număr mare de afaceri mici și mijlocii, este raportul dintre timpul de lucru și recompensa financiară. Foarte mulți dintre noi se confruntă cu această problemă:  muncă multă și câștiguri care nu sunt pe măsura muncii depuse.

Ce putem face ca să depășim acest impediment?

  1. Trebuie analizat fiecare serviciu/produs oferit de companie.
  2. Identificarea celor mai productive produse/servicii și îmbunătățirea acestora.
  3. Alegerea celor mai potrivite metode de publicitate pentru o vizibilitate mai mare a acestor servicii/produse productive!

Odată cu identificarea celor mai profitabile și calitative produse/servicii, sau mai bine spus PUNCTELE TARI ale companiei, acestea trebuie ”exploatate”.

Prin exploatare ne gândim la îmbunătățire (întotdeauna e loc de mai bine) și promovare.

Odată ce un serviciu sau produs devine mai bun și calitativ, valoarea acestuia crește!

 

Cum putem îmbunătăți un produs?

  • Un brainstorming alături de întreaga echipă poate fi un prim pas de pornire;
  • Adresarea spre un specialist din domeniu;
  • Sau chiar angajarea unui specialist.

 

Cum putem alege cea mai bună variantă de promovare al acestui serviciu/produs ”tare” al companiei?

 

Datorită unor canale variate de publicitate existente în societatea actuală, alegerea celui mai potrivit canal de comunicare cu clienții țintă, poate deveni o adevărată provocare.

Adesea multe companii se blochează în momentul în care trebuie să aleagă din diverse metode, tehnici și canale de promovare.

Care este cea mai profitabilă? Publicitatea tradițională: radio, TV, presă, publicitatea stradală: campanii de distribuție de pliante, panouri publicitare, sau promovarea în mediul online: conceperea unui website, optimizarea acestuia în căutări, campanii în social media, iar lista de întrebări poate continua destul de mult.

Deoarece de cele mai multe ori avem un anumit buget alocat publicității,  nu putem alege promovarea unui produs/serviciu prin toate aceste metode anterior amintite și trebuie selectat cel mai potrivit canal de comunicare cu publicul țintă.

 

Aici apare problema, iar o investiție se poate transforma într-o cheltuială inutilă, sau chiar într-o pierdere pentru companie!

 

Pentru că vrem să evitați o investiție proastă în metode de publicitate neadecvate, care nu vor avea efectul scontat asupra publicului țintă, vă invităm la o CONSULTAȚIE GRATUITĂ pentru alegerea și identificarea celor mai potrivite metode de publicitate pentru compania dumneavoastră.