fbpx
Avantajele si dezavantajele folosirii platformei WordPress

Avantajele si dezavantajele folosirii platformei WordPress

WordPress este una dintre cele mai populare platforme pentru crearea de site-uri web. Cu peste 60 de milioane de site-uri care rulează pe acest sistem de gestionare a conținutului (CMS), WordPress oferă utilizatorilor o serie de avantaje și dezavantaje. Haideți sa...

read more
Cum îți securizezi site-ul în WordPress?

Cum îți securizezi site-ul în WordPress?

Articol actualizat în 04/05/2020 Revenim cu un update la acest articol, deoarece observăm o creștere a atacurilor cibernetice, în încercarea de a penetra website-urile. Deasemenea și modurile de atac sunt mai violente. Din experiența proprie, vă relatăm detalii despre...

read more
Cum să creezi reclame video bune pentru Facebook?

Cum să creezi reclame video bune pentru Facebook?

Ce sunt reclamele video de pe Facebook? Acestea sunt reclame menite să atragă audiența și să creeze interacțiuni prin video. Există mai multe tipuri de video-uri pentru Facebook: In-stream. Creează reclame care să fie redate în clipurile video vizionate de...

read more
LinkedIn – Ce este și cum se folosește pentru afaceri?

LinkedIn – Ce este și cum se folosește pentru afaceri?

LinkedIn este o rețea de socializare special creată pentru conectarea oamenilor de carieră. Peste 65 milioane de specialiști folosesc LinkedIn pentru a-și dezvolta cariera și afacerea. Spre deosebire de celealte rețele sociale unde poți deveni „prieten” cu oricine,...

read more
Cum se concepe o reclamă pe Facebook Ads?

Cum se concepe o reclamă pe Facebook Ads?

Toate reclamele Facebook pot fi împărțite în trei elemente: Campanii. Elementul care le găzduiește pe celelalte. Seturi de reclame. Dacă țintești audiențe diferite, vei avea nevoie de câte un set de reclame pentru fiecare. Reclame. Fiecare set de reclame poate conține...

read more
Studiu de caz Facebook ADS pentru Mopeka

Studiu de caz Facebook ADS pentru Mopeka

Client: Mopeka Obiectiv: Promovarea produselor și a brandului Mopeka Abordare: Crearea unui concurs cu 5 postări în care participanții trebuie să răspundă la întrebări despre Mopeka pentru o șansă la produse. Perioadă: 7 august-10 septembrie 2019 Am avut următoarele...

read more
Cum alegi platforma social media potrivită pentru afacerea ta?

Cum alegi platforma social media potrivită pentru afacerea ta?

Pasul 1: Identificarea audienței Primul pas constă în identificarea audienței tale. Vrei să fii cât se poate de specific pentru că astfel vei face mai ușor alegerea. Notează-ți răspunsurile la următoarele întrebări: Cine sunt clienții tăi obișnuiți? Ce vârstă au? Sunt...

read more
Studiu de Caz – Google ADS

Studiu de Caz – Google ADS

Client: Centrul Medical Dr. Văetiși Obiectiv: Creșterea numărului de pacienți pentru 2 servicii medicale: servicii de medicina muncii și servicii de medicină de familie. Abordare: Cea mai bună soluție pentru creșterea numărului de pacienți într-un timp destul de scurt...

read more
Studiu de caz – Concurs Adress Travel organizat pe Facebook

Studiu de caz – Concurs Adress Travel organizat pe Facebook

Introducem un nou tip de conținut pe blogul nostru și anume studiile de caz. Începem cu analizarea concursului organizat pe Facebook pentru agenția de transport Adress Travel. La sfârșitul anului trecut, agenția ne-a contactat pentru a organiza un concurs cu scopul de...

read more
Cum să faci marketing prin conținut?

Cum să faci marketing prin conținut?

Dacă vrei să-ți promovezi afacerea în mediul online, marketingul prin conținut este absolut necesar. Lansarea unei campanii de marketing de success este scopul oricărei afaceri mici care vrea să crească și să-și construiască o bază de clienți solidă. Fără marketing...

read more
Cum să ajungi în primele poziții pe Google?

Cum să ajungi în primele poziții pe Google?

Probabil ai auzit expresia „Dacă vrei să ascunzi un cadavru, ar trebui să îl plasezi pe a doua pagină a rezultatelor căutării Google”. Poate sună macabru, însă această expresie conține un sâmbure de adevăr. 75% dintre persoane nu trec niciodată de prima pagină din...

read more
Trucuri pentru promovarea afacerii pe Facebook

Trucuri pentru promovarea afacerii pe Facebook

Facebook e un canal important pentru creșterea audienței, expunerea afacerii tale și crearea de relații de durată care vor genera clienți satisfăcuți. Social media e valoroasă pentru afaceri din orice industrie sau de orice mărime și are un impact direct asupra...

read more
4 metode de a economisi timp în crearea de conținut

4 metode de a economisi timp în crearea de conținut

Crearea de conținut, când e făcută corect, consumă timp. Dar dacă ești un antreprenor cu multe lucruri de făcut, cu siguranță te gândești să fii eficient în procesul de creare conținut. Îți prezentăm câteva metode de a economisi timp fără a face rabat la calitatea...

read more
Cum să alegi o agenție de publicitate potrivită?

Cum să alegi o agenție de publicitate potrivită?

Când ai o afacere și lucrurile merg bine, vine o perioadă când nu mai reușești să o dezvolți de unul singur. Dacă afacerea nu e destul de mare pentru înființarea unui departament de marketing in-house, cea mai bună opțiune este colaborarea cu o agenție de...

read more
Cum să vinzi eficient când piața te ajută?

Cum să vinzi eficient când piața te ajută?

Te salut, astăzi discutăm puțin despre un caz fericit în afaceri, momentul în care piața te ajută și business-ul tău este pe val. Exact cam ceea ce se petrece astăzi cu unele domenii de afaceri din România. Acest lucru se traduce prin cerere pe piață și un volum mare...

read more
De ce să alegi Facebook Ads pentru promovarea afacerii tale?

De ce să alegi Facebook Ads pentru promovarea afacerii tale?

Când vrei să-ți promovezi afacerea, poți alege între mai multe modalități de promovare online și offline. Desigur, cea mai eficientă metodă este să le combini cum ai aflat deja din acest articol. Însă dacă bugetul tău e limitat, trebuie să iei în considerare serios...

read more
Cele mai eficiente strategii de vânzare online

Cele mai eficiente strategii de vânzare online

Cele mai eficiente strategii de vânzare online Avantajul marketingului digital este acela că permite utilizarea unor instrumente specifice pentru atingerea obiectivului tău de campanie. În acest caz, obiectivul este vânzarea online, convertirea utilizatorului în...

read more

De ce ținem cont când dorim un website?

Orice afacere, mică sau mare, trebuie să aibă o imagine online.   În 2017, 68,6% din români aveau acces la rețeaua de internet de acasă [1]. Putem spune că așa cum cerem sfaturi sau informații de la prieteni și cunoștințe, la fel căutăm și pe Google, sau pe orice...

read more
Top 3 trenduri din Social Media anului 2018

Top 3 trenduri din Social Media anului 2018

Social Media este un mediu foarte schimbător. Rețelele de socializare își schimbă constant algoritmii, iar utilizatorii se plictisesc rapid de conținuturile repetitive. În fiecare an, a dominat un anumit tip de conținut, iar 2018 nu face excepție de la regulă. Pentru...

read more
Top 5 mituri despre vânzările online

Top 5 mituri despre vânzările online

  Top 5 mituri despre vânzările online – realitate sau doar temeri De-a lungul timpului am primit din partea clienților tot felul de răspunsuri la propunerile de a vinde online. De cele mai multe ori aceste răspunsuri nu erau justificate ci proveneau dintr-o...

read more
Ce înseamnă și cât valorează un link extern de calitate?

Ce înseamnă și cât valorează un link extern de calitate?

În ultimul timp ne-am confruntat cu tot mai multe solicitări de ”link-building” agresiv, așa că ne-am propus să clarificăm câteva aspecte legate de acest proces important în optimizarea off page al unui website. Numărul de linkuri externe care fac trimitere către un...

read more
Tehnici Social Media care dau rezultate

Tehnici Social Media care dau rezultate

În acest articol vă prezentăm două tehnici de social media care îndeamnă utilizatorii la acțiune Indiferent dacă obiectivul companiei în social media este unul de branding sau de creștere a numărului de clienți interesați de conținutul, serviciile sau produsele...

read more
Importanța unui website optimizat SEO

Importanța unui website optimizat SEO

SEO  (search engine optimization) se referă la optimizarea în motoarele de căutare al unui website, poate fi considerată o ramură foarte importantă al marketingului online. Un site optimizat SEO, care respectă toate procedeele recunoscute ca ”white hat” va fi...

read more
Situația Social Media la finalul anului 2015

Situația Social Media la finalul anului 2015

TOP 3 REȚELE SOCIALE ÎN ROMÂNIA 1. Facebook - 8.100.000 de utilizatori - 46.021 de pagini dintre care  23.775 active au fost active 2.  YouTube 827.130 utilizatori dintre care 49.199 sunt activi și au publicat cel puțin un video. 3. Intagram 375.118 de utilizatori...

read more
Situatia Facebook în Romania

Situatia Facebook în Romania

Conform facebrands.ro, platforma de socializare este utilizată de un număr de 7.200.000 de persoane, iar în topul orașelor utilizatoare se numără București, Cluj Napoca, Iași și Timișoara. Din numărul total de utilizatori, cea mai populară grupă de vârstă este cea...

read more
5 reguli pentru o campanie în social media

5 reguli pentru o campanie în social media

O campanie de social media de succes presupune respectarea unor reguli simple și a unei strategii bine puse la punct. Următoarele reguli constituie fundamentul unei campanii în online: Conectivitatea Fie că este vorba de o campanie pe rețele sociale, bloguri sau pe...

read more
Evoluția Tehnologică

Evoluția Tehnologică

Evoluția tehnologică schimbă modul în care antreprenorii interacționează cu publicul, atât cu clienții cât  și cu angajații, iar pentru o comunicare vizibilă și eficientă trebuie abordată o strategie unică și puternică. Era digitală presupune o dezvoltare și o...

read more
Argumente pro social media

Argumente pro social media

Argumente pro social media Accesibilitatea – durează mai puțin de un minut deschiderea unui cont pe o platformă de social media. Relaționarea – crearea unor relații sociale, păstrarea unei legături permanente cu persoanele care prezintă un interes personal,...

read more
Platforme de social media care se bazeaza pe multimedia

Platforme de social media care se bazeaza pe multimedia

Din platformele de social media care au ca scop domeniul multimedia fac parte cele foto, video, audio online. Rețelele sociale de tip Foto presupun existența unei platforme unde sunt încărcate cele mai reușite fotografii din cele mai diverse domenii de către...

read more
Platforme de social media care au ca scop colaborarea

Platforme de social media care au ca scop colaborarea

Din platformele de social media care au ca și scop colaborarea din partea utilizatorilor se numără: site-uri favorite, wiki, opinii și întrebări. Wikis sunt site-uri care permit publicului să contribuie sau să editeze conținut în interiorul lor. Sunt foarte utile...

read more
Platforme de social media care au ca scop comunicarea

Platforme de social media care au ca scop comunicarea

Din platformele de social media care au ca și scop comunicarea se numără: bloguri, podcast-uri, vodcast-uri, microbloguri, rețele sociale, comunicare instant, grupuri de discuții, evenimente. Denumirea de blog vine de la prescurtarea termenilor Web și log, care...

read more
Conceptele cheie ale platformelor sociale

Conceptele cheie ale platformelor sociale

Acum câteva zile am clarificat ce înseamnă Social Media și Web 2.0, în acest articol vom vorbi despre platformele de social media. Prin Web 2.0 se înțelege apariția unor platforme gratuite, pe care se pot crea conturi într-un timp foarte scurt unde se poate publica...

read more
Ce reprezintă social media?

Ce reprezintă social media?

Termenul de Social media este definit ca fiind un grup de aplicații online care cresc pe fundațiile ideologice și tehnologice ale Web 2.0 și permit crearea și schimbul conținutului produs de utilizatori. Acest mediu se referă la canalele de comunicare online,...

read more
Introducere în promovarea online

Introducere în promovarea online

Promovarea este un fenomen complex, care include numeroase strategii, tehnici și instrumente aflate într-un proces continuu de transformare. Promovarea este un ansamblu de activități cu obiective și mijloace de acțiune extrem de variate, presupunând o informare atentă...

read more