Avantajele si dezavantajele folosirii platformei WordPress
WordPress este una dintre cele mai populare platforme pentru crearea de site-uri web. Cu peste 60 de milioane de site-uri care rulează pe acest sistem de gestionare a conținutului (CMS), WordPress oferă utilizatorilor o serie de avantaje și dezavantaje. Haideți sa...
Cum îți securizezi site-ul în WordPress?
Articol actualizat în 04/05/2020 Revenim cu un update la acest articol, deoarece observăm o creștere a atacurilor cibernetice, în încercarea de a penetra website-urile. Deasemenea și modurile de atac sunt mai violente. Din experiența proprie, vă relatăm detalii despre...
Câteva idei pentru business-urile care întâmpină probleme în această perioadă dificilă
PERIOADELE DIFICILE sunt menite să ne ajute să ne ADAPTĂM și să EVOLUĂM, același lucru se întâmplă și ÎN BUSINESS! Ai un magazin local ... în domeniul alimentar: aprozar, carmangerie, mini market, brutărie, patiserie, cofetărie, etc.., retail: haine, bijuterii,...
Cum să creezi reclame video bune pentru Facebook?
Ce sunt reclamele video de pe Facebook? Acestea sunt reclame menite să atragă audiența și să creeze interacțiuni prin video. Există mai multe tipuri de video-uri pentru Facebook: In-stream. Creează reclame care să fie redate în clipurile video vizionate de...
LinkedIn – Ce este și cum se folosește pentru afaceri?
LinkedIn este o rețea de socializare special creată pentru conectarea oamenilor de carieră. Peste 65 milioane de specialiști folosesc LinkedIn pentru a-și dezvolta cariera și afacerea. Spre deosebire de celealte rețele sociale unde poți deveni „prieten” cu oricine,...
Cum se concepe o reclamă pe Facebook Ads?
Toate reclamele Facebook pot fi împărțite în trei elemente: Campanii. Elementul care le găzduiește pe celelalte. Seturi de reclame. Dacă țintești audiențe diferite, vei avea nevoie de câte un set de reclame pentru fiecare. Reclame. Fiecare set de reclame poate conține...
Studiu de caz Facebook ADS pentru Mopeka
Client: Mopeka Obiectiv: Promovarea produselor și a brandului Mopeka Abordare: Crearea unui concurs cu 5 postări în care participanții trebuie să răspundă la întrebări despre Mopeka pentru o șansă la produse. Perioadă: 7 august-10 septembrie 2019 Am avut următoarele...
Cum alegi platforma social media potrivită pentru afacerea ta?
Pasul 1: Identificarea audienței Primul pas constă în identificarea audienței tale. Vrei să fii cât se poate de specific pentru că astfel vei face mai ușor alegerea. Notează-ți răspunsurile la următoarele întrebări: Cine sunt clienții tăi obișnuiți? Ce vârstă au? Sunt...
De ce este importantă programarea postărilor în social media?
În această era a digitalului, este absolut necesar să ai un program al conținutului social media. Poți crede că programarea postărilor în avans consumă timp, însă merită fiecare secundă. Doar gândește-te la timpul pe care-l poți economisi zilnic având postările...
Studiu de Caz – Google ADS
Client: Centrul Medical Dr. Văetiși Obiectiv: Creșterea numărului de pacienți pentru 2 servicii medicale: servicii de medicina muncii și servicii de medicină de familie. Abordare: Cea mai bună soluție pentru creșterea numărului de pacienți într-un timp destul de scurt...
Studiu de caz – Concurs Adress Travel organizat pe Facebook
Introducem un nou tip de conținut pe blogul nostru și anume studiile de caz. Începem cu analizarea concursului organizat pe Facebook pentru agenția de transport Adress Travel. La sfârșitul anului trecut, agenția ne-a contactat pentru a organiza un concurs cu scopul de...
Cum să faci marketing prin conținut?
Dacă vrei să-ți promovezi afacerea în mediul online, marketingul prin conținut este absolut necesar. Lansarea unei campanii de marketing de success este scopul oricărei afaceri mici care vrea să crească și să-și construiască o bază de clienți solidă. Fără marketing...
Cum să ajungi în primele poziții pe Google?
Probabil ai auzit expresia „Dacă vrei să ascunzi un cadavru, ar trebui să îl plasezi pe a doua pagină a rezultatelor căutării Google”. Poate sună macabru, însă această expresie conține un sâmbure de adevăr. 75% dintre persoane nu trec niciodată de prima pagină din...
Importanța combinării strategiilor de marketing online și offline
Este extrem de important ca toate interacțiunile pe care clienții le au cu afacerea ta să fie la fel. Același aspect și același mesaj. Aceleași produse sau servicii oferite în aceeași manieră. De aceea este esențial să combini strategiile de marketing online și...
Trucuri pentru promovarea afacerii pe Facebook
Facebook e un canal important pentru creșterea audienței, expunerea afacerii tale și crearea de relații de durată care vor genera clienți satisfăcuți. Social media e valoroasă pentru afaceri din orice industrie sau de orice mărime și are un impact direct asupra...
4 metode de a economisi timp în crearea de conținut
Crearea de conținut, când e făcută corect, consumă timp. Dar dacă ești un antreprenor cu multe lucruri de făcut, cu siguranță te gândești să fii eficient în procesul de creare conținut. Îți prezentăm câteva metode de a economisi timp fără a face rabat la calitatea...
Cum să alegi o agenție de publicitate potrivită?
Când ai o afacere și lucrurile merg bine, vine o perioadă când nu mai reușești să o dezvolți de unul singur. Dacă afacerea nu e destul de mare pentru înființarea unui departament de marketing in-house, cea mai bună opțiune este colaborarea cu o agenție de...
Cheia succesului în mediul online reprezintă un răspuns afirmativ la următoarele 3 întrebări
Ai un website curat, modern și Up To Date? Ești prezent și ACTIV pe rețelele sociale? Generezi vânzări prin Google Ads? În ultimii 6 ani în care am lucrat alături de clienții noștri, am avut ocazia să experimentăm(în nenumărate rânduri) diferența dintre campaniile...
3 funcții mai puțin cunoscute ale Facebook-ului care te pot ajuta în Social Media Marketing
Pentru majoritatea utilizatorilor de Facebook activi, rețeaua de socializare reprezintă doar un portal care îi ține la curent cu noutățile și activitățile prietenilor. Însă pentru oamenii care administrează pagini (marketeri sau proprietari de afaceri), Facebook este...
Cum să vinzi eficient când piața te ajută?
Te salut, astăzi discutăm puțin despre un caz fericit în afaceri, momentul în care piața te ajută și business-ul tău este pe val. Exact cam ceea ce se petrece astăzi cu unele domenii de afaceri din România. Acest lucru se traduce prin cerere pe piață și un volum mare...
Povestea unui producător care a crezut că schimbarea ambalajului este suficientă
În ultimul articol am discutat despre Relația strânsă între mesajul transmis în mediul online și cel prezent pe toate materialele publicitare, unde am văzut importanța prezenței pe mai multe canale de distribuire a informației (online și offline). În acest articol...
De ce să alegi Facebook Ads pentru promovarea afacerii tale?
Când vrei să-ți promovezi afacerea, poți alege între mai multe modalități de promovare online și offline. Desigur, cea mai eficientă metodă este să le combini cum ai aflat deja din acest articol. Însă dacă bugetul tău e limitat, trebuie să iei în considerare serios...
Cele mai eficiente strategii de vânzare online
Cele mai eficiente strategii de vânzare online Avantajul marketingului digital este acela că permite utilizarea unor instrumente specifice pentru atingerea obiectivului tău de campanie. În acest caz, obiectivul este vânzarea online, convertirea utilizatorului în...
De ce ținem cont când dorim un website?
Orice afacere, mică sau mare, trebuie să aibă o imagine online. În 2017, 68,6% din români aveau acces la rețeaua de internet de acasă [1]. Putem spune că așa cum cerem sfaturi sau informații de la prieteni și cunoștințe, la fel căutăm și pe Google, sau pe orice...
Relația strânsă între mesajul transmis în mediul online și cel prezent pe toate materialele publicitare
De-a lungul timpului am avut ocazia să intrăm în contact cu companii din diverse domenii (producători din industria alimentară, industrie, retaileri, firme prestatoare de servicii, etc.) iar cheia succesului pentru fiecare dintre ei (pe lângă furnizarea unor produse...
Top 3 trenduri din Social Media anului 2018
Social Media este un mediu foarte schimbător. Rețelele de socializare își schimbă constant algoritmii, iar utilizatorii se plictisesc rapid de conținuturile repetitive. În fiecare an, a dominat un anumit tip de conținut, iar 2018 nu face excepție de la regulă. Pentru...
Top 5 mituri despre vânzările online
Top 5 mituri despre vânzările online – realitate sau doar temeri De-a lungul timpului am primit din partea clienților tot felul de răspunsuri la propunerile de a vinde online. De cele mai multe ori aceste răspunsuri nu erau justificate ci proveneau dintr-o...
De ce recomandăm un pachet mai mare pentru campaniile derulate pe Facebook?
Pentru că rezultatele se văd mult mai repede, iar suma cheltuită se transformă într-o investiție care generează un profit continuu! O campanie pe Facebook, Instagram sau LinkedIn cuprinde 3 mari etape, pe lângă strategia de bază Construcția mesajului –...
Relația între un proces automat al vânzărilor și o prezență activă în mediul online
Fiecare dintre noi își dorește ca vânzările din cadrul companiei să devină un proces automat, să nu fie generat neapărat de un departament de vânzări, ci să ne bată clienții la ușă. Sună bine, nu-i așa? Să scăpăm de stresul zilnic al vânzărilor la rece și al...
Câteva cuvinte despre Google Adwords, PPC și conversiile online
Google Adwords se referă la publicitatea Pay Per Click (PPC) O căutare pe Google duce la afișarea unor site-uri web relevante acelei căutări. Există afișările organice – cele mai acceste pagini web, care au o vechime în mediul online și o reputație pozitivă, și...
Aspecte importante în derularea unei campanii de marketing online de succes
Internetul este unul dintre cele mai rapide și accesibile canale de marketing pentru orice tip de business.
Iată care sunt cele mai bune practici în derularea unei campanii de marketing în mediul online:
Ce fac mulți dintre manageri când încep să scadă vânzările?
Îmbunătățesc serviciul sau produsul oferit, analizează îndeaproape modul în care lucrează și colaborează echipa, verifică funcționalitatea departamentelor deja existente … din păcate nu se întâmplă asta. Identificarea problemei, este de departe o opțiune a...
ANALIZĂ – IDENTIFICARE PUNCTE TARI – PUBLICITATE ADECVATĂ
În ultimul articol am discutat despre vacanță ( parcă am și uitat de ea 🙂 ), acum a sosit momentul să vorbim despre ce trebuie să facem când revenim la birou pentru a fi mai productivi! Trebuie să avem în vedere doi factori: timpul și cifrele! Una dintre cele...
De ce e necesară o vacanță periodică pentru orice tip de business?
Chiar dacă ne place locul de muncă și suntem pasionați de tot ceea ce facem, câteva zile de vacanță sunt obligatorii. Potrivit unor studii, un procent de 82% dintre persoanele care aleg să se bucure de zile de vacanță, devin mai productivi și creativi la locul de...
Ce înseamnă și cât valorează un link extern de calitate?
În ultimul timp ne-am confruntat cu tot mai multe solicitări de ”link-building” agresiv, așa că ne-am propus să clarificăm câteva aspecte legate de acest proces important în optimizarea off page al unui website. Numărul de linkuri externe care fac trimitere către un...
Tehnici Social Media care dau rezultate
În acest articol vă prezentăm două tehnici de social media care îndeamnă utilizatorii la acțiune Indiferent dacă obiectivul companiei în social media este unul de branding sau de creștere a numărului de clienți interesați de conținutul, serviciile sau produsele...
Importanța unui website optimizat SEO
SEO (search engine optimization) se referă la optimizarea în motoarele de căutare al unui website, poate fi considerată o ramură foarte importantă al marketingului online. Un site optimizat SEO, care respectă toate procedeele recunoscute ca ”white hat” va fi...
Situația Social Media la finalul anului 2015
TOP 3 REȚELE SOCIALE ÎN ROMÂNIA 1. Facebook - 8.100.000 de utilizatori - 46.021 de pagini dintre care 23.775 active au fost active 2. YouTube 827.130 utilizatori dintre care 49.199 sunt activi și au publicat cel puțin un video. 3. Intagram 375.118 de utilizatori...
Situatia Facebook în Romania
Conform facebrands.ro, platforma de socializare este utilizată de un număr de 7.200.000 de persoane, iar în topul orașelor utilizatoare se numără București, Cluj Napoca, Iași și Timișoara. Din numărul total de utilizatori, cea mai populară grupă de vârstă este cea...
5 reguli pentru o campanie în social media
O campanie de social media de succes presupune respectarea unor reguli simple și a unei strategii bine puse la punct. Următoarele reguli constituie fundamentul unei campanii în online: Conectivitatea Fie că este vorba de o campanie pe rețele sociale, bloguri sau pe...
4 pași esențiali pentru o strategie eficientă în Social Media
Potrivit unui studiu realizat de Constant Contact , peste 50% din întreprinderile mici au nevoie de ajutor privind prezența în mediul online. Multe companii au o prezență social media, dar prin folosirea neadecvată a acestor platforme, nu-și îndeplinesc obiectivele...
Evoluția Tehnologică
Evoluția tehnologică schimbă modul în care antreprenorii interacționează cu publicul, atât cu clienții cât și cu angajații, iar pentru o comunicare vizibilă și eficientă trebuie abordată o strategie unică și puternică. Era digitală presupune o dezvoltare și o...
Argumente pro social media
Argumente pro social media Accesibilitatea – durează mai puțin de un minut deschiderea unui cont pe o platformă de social media. Relaționarea – crearea unor relații sociale, păstrarea unei legături permanente cu persoanele care prezintă un interes personal,...
Platforme de social media care se bazeaza pe multimedia
Din platformele de social media care au ca scop domeniul multimedia fac parte cele foto, video, audio online. Rețelele sociale de tip Foto presupun existența unei platforme unde sunt încărcate cele mai reușite fotografii din cele mai diverse domenii de către...
Platforme de social media care au ca scop colaborarea
Din platformele de social media care au ca și scop colaborarea din partea utilizatorilor se numără: site-uri favorite, wiki, opinii și întrebări. Wikis sunt site-uri care permit publicului să contribuie sau să editeze conținut în interiorul lor. Sunt foarte utile...
Platforme de social media care au ca scop comunicarea
Din platformele de social media care au ca și scop comunicarea se numără: bloguri, podcast-uri, vodcast-uri, microbloguri, rețele sociale, comunicare instant, grupuri de discuții, evenimente. Denumirea de blog vine de la prescurtarea termenilor Web și log, care...
Conceptele cheie ale platformelor sociale
Acum câteva zile am clarificat ce înseamnă Social Media și Web 2.0, în acest articol vom vorbi despre platformele de social media. Prin Web 2.0 se înțelege apariția unor platforme gratuite, pe care se pot crea conturi într-un timp foarte scurt unde se poate publica...
Ce reprezintă social media?
Termenul de Social media este definit ca fiind un grup de aplicații online care cresc pe fundațiile ideologice și tehnologice ale Web 2.0 și permit crearea și schimbul conținutului produs de utilizatori. Acest mediu se referă la canalele de comunicare online,...
Introducere în promovarea online
Promovarea este un fenomen complex, care include numeroase strategii, tehnici și instrumente aflate într-un proces continuu de transformare. Promovarea este un ansamblu de activități cu obiective și mijloace de acțiune extrem de variate, presupunând o informare atentă...