PERIOADELE DIFICILE sunt menite să ne ajute să ne ADAPTĂM și să EVOLUĂM, același lucru se întâmplă și ÎN BUSINESS!
Ai un magazin local …
- în domeniul alimentar: aprozar, carmangerie, mini market, brutărie, patiserie, cofetărie, etc..,
- retail: haine, bijuterii, electronice, optică, etc.,
… și nu vrei să îți expui angajații? Dar nici nu îți permiți să închizi business-ul.
Tot ce trebuie să faci este să migrezi tot procesul de vânzare către clienți în mediul online.
Primul pas este să achiziționezi un domeniu și o găzduire web, iar apoi să începi dezvoltarea unui site (poți alege să îl faci singur sau să apelezi la o agenție specializată). Dacă nu ai cunoștințe de programare sau un buget suficient să apelezi la specialiști, poți să îți faci un magazin online direct în pagina companiei de Facebook.
În același timp trebuie să cauți variante de curierat local și/sau național. În funcție de mărimea business-ului și de capacitatea de livrare, poți opta pentru livrarea produselor cu angajații proprii sau prin externalizarea serviciului de transport al coletelor.
Și nu în ultimul rând, după ce ai site-ul pus la punct și stabilești tot procesul de livrare, plată, etc., TREBUIE să te promovezi în mediul online.
După caz, poți combina canalele de promovare sau poți alege dintre: campanii pe rețelele sociale (Facebook, Instagram), Campanii Google ADS (în rețeaua de căutare sau display), E-mail Marketing, etc.,
Poți face singur aceste campanii sau poți apela la specialiști, asta în funcție de bugetul actual.
Nu privi partea de promovare ca pe o cheltuială în plus! O strategie bună și inteligentă, îți va multiplica cu multe zerouri investiția inițială în acțiunea de promovare … nu spunem asta după ureche ci după o experiență de +7 ani în domeniu.
Ai un business în turism …
- agenții de turism
- unități de cazare: hoteluri, pensiuni
Știm cu toții că agențiile de turism și unitățile de cazare au fost cele mai afectate sectoare de business și printre primele care au avut de suferit.
În cazul în care nu ai un website, TREBUIE să migrezi online în cel mai scurt timp.
În orice caz trebuie să continui să vinzi pachete promoționale pentru clienții fideli, la prețuri foarte bune, scrie articole și promovează cele mai frumoase locuri din România și din lume.
Încearcă chiar de pe acum să vinzi pachete de tip Early Bird pe care niciun împătimit de vacanțe nu îl poate refuza.
După caz, se pot combina canalele de promovare: campanii pe rețelele sociale (Facebook, Instagram), Campanii Google ADS (în rețeaua de căutare sau display), E-mail Marketing, etc.,
Poți face singur aceste campanii sau poți apela la specialiști, asta în funcție de bugetul actual.
Ai un restaurant …
Restaurant cu preparate tradiționale, chinezesc, pescăresc, etc.,
Indiferent de specificul restaurantului tău, poți opta pentru livrarea preparatelor la domiciliu.
Primul pas este să achiziționezi un domeniu și o găzduire web și să începi dezvoltarea unui site care permite comandarea preparatelor culinare online (poți alege să faci site-ul singur sau să apelezi la o agenție specializată). Dacă nu ai cunoștințe de programare sau un buget suficient să apelezi la specialiști, poți să adaugi întreg meniul restaurantului în pagina de Facebook a companiei.
În funcție de mărimea restaurantului și de capacitatea de livrare, poți opta pentru livrarea preparatelor cu angajații proprii sau prin externalizarea serviciului de transport prin curieri de nișă.
Și nu în ultimul rând, după ce ai site-ul pus la punct și stabilești tot procesul de livrare, plată, etc., TREBUIE să te promovezi în mediul online.
Poți combina canalele de promovare: campanii pe rețelele sociale (Facebook, Instagram), Campanii Google ADS (în rețeaua de căutare sau display), E-mail Marketing, etc.,
Poți face singur aceste campanii sau poți apela la specialiști, asta în funcție de bugetul actual.
Nu privi partea de promovare ca o cheltuială în plus! O strategie bună și inteligentă, îți va multiplica cu multe zerouri investiția inițială în acțiunea de promovare.
Ai un salon de înfrumușețare …
- frizerie, make-up, manichiură și pedichiură, masaj
După agențiile de turism și unitățile de cazare, saloanele de înfrumusețare și întreținere sunt și ele foarte afectate.
În cazul în care nu ai un website, TREBUIE să migrezi online în cel mai scurt timp!
În orice caz trebuie să continui să vinzi pachete promoționale pentru serviciile de înfrumusețare/ întreținere pentru clienții fideli. Crează abonamente pentru servicii, la prețuri speciale care pot fi achiziționate acum prin plata online, direct pe site. Abonamente care se pot folosi imediat după ridicarea restricțiilor datorate acestei crize sanitare.
Inserează o secțiune de blog în site, unde poți adăuga tutoriale în care explici clienților cum să aibă grijă de tenul, corpul și manichiura lor în perioada în care nu pot ajunge în salon.
În același timp se poate adăuga o secțiune de tip e-commerce pentru vânzarea produselor specifice domeniului pe site, de unde clienții le pot cumpăra în funcție de nevoi (mașini de tuns, forfecă specială pentru tunderea bretonului, lacuri și accesorii necesare pentru întreținerea manichiurii și pedichiurii, produse de make-up, etc.,).
Pentru ca toate acțiunile tale să fie vizibile, se pot combina următoarele canale de promovare: campanii pe rețelele sociale (Facebook, Instagram, YouTube), Campanii Google ADS (în rețeaua de căutare sau display), E-mail Marketing, etc.,
Poți face singur aceste campanii sau poți apela la specialiști, asta în funcție de bugetul actual.
Ai un cabinet de psihoterapie/consultanță nutrițională …
- medical: cabinet psihoterapie, medicină alternativă, nutriționiști
Indiferent în ce arie a serviciilor de consultanță activezi, dacă încă nu ai un website, TREBUIE să migrezi online în cel mai scurt timp. Primul pas este să achiziționezi un domeniu și o găzduire web și să începi dezvoltarea unui site care permite susținerea ședințelor online (poți alege să faci site-ul singur sau să apelezi la o agenție specializată). Dacă nu ai cunoștințe de programare sau un buget suficient să apelezi la specialiști, poți să adaugi această informație în pagina de Facebook a cabinetului.
Prin intermediul platformelor de comunicare la distanță: Skype, Facebook video call, WhatsApp video Call, etc., poți susține întâlnirile de consultanță/suport online.
Inserează o secțiune de blog în site, unde le poți explica clienților cum îi poți ajuta și în această perioadă cu serviciile pe care le oferi.
În același timp poți adăuga o secțiune de vânzare a produselor specifice domeniului pe site, de unde clienții le pot cumpăra în funcție de nevoi (suplimente alimentare, alimente neperisabile, ceaiuri, etc.,)
Pentru ca toate informațiile să fie vizibile, se pot combina următoarele canale de promovare: campanii pe rețelele sociale (Facebook, Instagram, YouTube), Campanii Google ADS (în rețeaua de căutare sau display), E-mail Marketing, etc.,
Poți face singur aceste campanii sau poți apela la specialiști, asta în funcție de bugetul actual.
Ai un cabinet de consultanță juridică …
- cabinet avocatură, notariat
Dacă încă nu aveți un website, TREBUIE să migrezi online în cel mai scurt timp!
Prin intermediul platformelor de comunicare la distanță: Skype, Facebook video call, WhatsApp video Call, etc., poți susține întâlnirile de consultanță juridică online.
Inserează o secțiune de blog în site, unde le poți explica clienților tăi sub ce formă îi poți ajuta în această perioadă cu serviciile juridice pe care le oferi.
Pentru ca toate informațiile să fie vizibile, se poate alege dintre următoarele canale de promovare: campanii pe rețelele sociale (Facebook, Instagram, YouTube), Campanii Google ADS (în rețeaua de căutare sau display), E-mail Marketing, etc.,
Poți face singur aceste campanii sau poți apela la specialiști, asta în funcție de bugetul actual.