fbpx

Îmbunătățesc serviciul sau produsul oferit, analizează îndeaproape modul în care lucrează și colaborează echipa, verifică funcționalitatea departamentelor deja existente … din păcate nu se întâmplă asta.

Identificarea problemei, este de departe o opțiune a majorității. Cea mai întâlnită ”soluție de scăpare” sau mai bine spus ”de plutire” este limitarea sau chiar tăierea bugetului. De cele mai multe ori, bugetul care are primul de suferit este cel alocat publicității, relațiilor publice și al marketingului.

De-a lungul timpului am auzit multe afirmații negative despre impactul marketingului/publicității asupra companiilor, o să vă prezentăm câteva exemple

agentie de publicitate

  1. ”Publicitatea e scumpă, bani aruncați degeaba ”

Da așa este, o publicitate eficientă este scumpă!

Alegerea celor mai bune canale de plasare a mesajelor, a unei/unor strategii/campanii, analizele și evaluarea înseamnă timp, multă muncă, experiență, cunoștințe dobândite de-a lungul timpului și bani de cele mai multe ori. Așa că dacă se vrea ceva de calitate se investește, iar investiția se transformă într-o unealtă generatoare de profit. Dacă se vrea repede și ieftin, atunci se poate spune că publicitatea se rezumă doar la bani aruncați degeaba. Investiția fără analiză, experiență și testare se transformă într-o pierdere.

  1. ”Nu vreau să-mi fac publicitate că îmi fură concurența ideile”

Da așa este, concurența (care știe ce face) monitorizează continuu!

Fiecare companie ar trebui să aibă în componență un departament, sau măcar o persoană care să se ocupe de monitorizarea concurenței și a tendințelor din domeniu.  Ar trebui să fim bucuroși când concurența ne fură ideile, înseamnă că sunt bune, creative și eficiente, ele chiar funcționează dacă plac concurenței. Ideea este alta: îmbunătățirea continuă a ideilor bune, dezvoltarea acestora și inovația continuă!

  1. ”Nu are rost să investesc în publicitate până nu am o cifră de afacere din 10 cifre”

O publicitate corespunzătoare poate transforma cifra de afaceri dintr-un număr format din 3 cifre într-unul de peste 10 cifre!

Dacă există un produs sau un serviciu cu potențial, care îndeplinește anumite standarde de calitate și are un public țintă bine identificat, atunci răspunsul pentru o creștere rapidă a clienților și a vânzărilor este reprezentat de investiția în servicii și strategii publicitare.

Aceste 3 exemple sunt doar o fărâmă din părerile formate greșit și a lipsei de cunoaștere cu adevărat a ceea ce înseamnă publicitatea, și mai mult, cum ea poate fi de ajutor în dezvoltarea unui serviciu, produs, companie, corporație, etc.

Rolul unei agenții de publicitate sau al unui specialist din domeniu este acela de a vă îndruma în identificarea și alegerea celor mai optime modalități de publicitate pentru atingerea unor obiective de creștere a vânzărilor, a numărului de clienți și de creștere a notorietății de brand.

Revenind la întrebarea din titlul articolului ” Ce fac mulți dintre manageri când încep să scadă vânzările?”, recomandăm să analizați atent calitatea produselor/serviciilor oferite, al personalului și-al proceselor din cadrul companiei, poate ceva nu mai funcționează ca înainte, trebuie identificată problema și remediată, renunțarea la departamentul de marketing, a specialiștilor de relații publice și publicitate, nu va reprezenta cu siguranță o ascensiune a curbei lui Gaus în cifra de afaceri.

Pentru că apreciem publicitatea corectă, atent pusă în practică, vă așteptăm la o consultanță gratuită pentru identificarea celor mai bune metode de publicitate pentru produsul, serviciul sau compania dumneavoastră.

Programați acum întâlnirea cu echipa IQ TradMedia

logo iqtradmedia

Abonează-te la newsletter.

Primește primul cele mai noi informații din domeniul marketingului!

Te-ai abonat cu succes!

Share This