fbpx
  1. Ai un website curat, modern și Up To Date?
  2. Ești prezent și ACTIV pe rețelele sociale?
  3. Generezi vânzări prin Google Ads?

În ultimii 6 ani în care am lucrat alături de clienții noștri, am avut ocazia să experimentăm(în nenumărate rânduri) diferența dintre campaniile complete și cele care foloseau doar un canal de promovare.

O să vă dăm un exemplu între 2 business-uri similare care au început la fel de bine (au investit în construcția unui website de vânzări online), dar abordarea de după lansarea website-ului a fost diferită și cu un impact esențial pentru companiile respective.

(Este FOARTE BINE să ai un website nou, modern, complet, optimizat SEO … dar nu este suficient!) 

Imediat după lansarea site-ului online, clienții și potențialii tăi clienți nu știu că acesta există. Chiar și la o căutare exactă pe Google (ex. Numele companiei) pentru o perioadă site-ul nu se va afișa în primele rezultate Google.
Dacă vrei să îți conturezi o prezență online, cel mai probabil ai în vedere potențialii clienți și creșterea portofoliului de clienți actuali, care nu vor cunoaște numele firmei tale ci vor căuta produsul sau serviciul pe care îl oferă compania ta.

Bun … să ne întoarcem la exemplul nostru:
Business cu website modern
VS
Business similar cu website modern + Google Ads + Facebook Ads
Construcția unui website înseamnă o CHELTUIALĂ, care în timp se transformă într-o INVESTIȚIE (care generează un profit constant).
Trecerea lentă sau rapidă de la CHELTUIALĂ la INVESTIȚIE se poate traduce așa:
Business cu website modern 
(Trecerea lentă de la CHELTUIALĂ la INVESTIȚIE)
 VS
 Business cu website modern +  Google Ads + Facebook Ads
(Trecerea rapidă de la CHELTUIALĂ la INVESTIȚIE)

 

OK, ambele business-uri au un Website.
Un business consideră că un website este suficient pentru generarea de noi venituri iar celălalt business ”RISCĂ” să investească o sumă lunară în Marketing Online.Site-urile sunt lansate online, la un search pe Google pe un anumit cuvânt cheie ales, în afișarea organică nici unul dintre site-uri nu este afișat (încă)…DAR, compania care a ales să își promoveze noul website  prin Google Ads, se află în primele afișări de rezultate Google. Potențialul client accesează cu ușurință website-ul companiei și află toate informațiile despre produsul/serviciul căutat online.Utilizatorul poate cumpăra cu ușurință produsul/serviciul dorit sau, în cazul în care are întrebări/nelămuriri poate cere informații suplimentare companiei.În același timp, un număr destul de redus din utilizatori au încrederea/tendința de a trece la acțiune (achiziție produs/serviciu) încă de la prima interacțiune cu un brand. Aici intervine puterea unei campanii de remarketing prin Facebook Ads care va afișa un conținut similar în newsfeed-ul utilizatorului, cu scopul de a întări imaginea de brand și de a-l readuce pe utilizator pe site (cu scopul de a trece la acțiunea de cumpărare).O strategie online bine gândită și corect plasată are rezultate încă din primele zile, iar cheltuielile se transformă rapid în surse reale de generare a profitului. Asta îți spunem din experiență!

Scopul nostru este să te ajutăm să atingi toate obiectivele dorite, să testăm diverse strategii de marketing online, să analizăm rezultatele și să stabilim împreună cele mai bune metode care vor genera rezultate de durată.

Te așteptăm la un AUDIT GRATUIT, îți ”scanăm” business-ul și poziționarea acestuia în online, îți arătăm ce face concurența și venim cu propuneri realiste (și costuri decente) pentru îmbunătățirea imaginii și creșterea vânzărilor.
Dacă vrei să te ”scanăm”, te invităm să completezi formularul de aici.