Începi prin stabilirea unui obiectiv general al lunii, pe care îl împarți pe săptămâni.
Astăzi îți fac o demonstrație despre cum poți să fii relevant pe 3 canale de marketing (cu puțin efort 5 canale) în doar 2 ore de muncă pe săptămână!
Cum faci un plan de conținut multichannel?
- Scrii un articol conform obiectiv stabilit (canal 1 – blogul din website)
- Transformi articolul într-un newsletter de interes pentru abonați (canal 2 – email marketing)
- Transformi articolul în postări pentru social media (canal 3 – rețele sociale)
Extra: Filmezi un video scurt pe același subiect, pe care îl postezi sub formă de reels, shorts pe Instagram, YouTube și TikTok (în funcție de cât de confortabil ești cu astfel de formate)
În cele ce urmează îți prezint acest plan de conținut implementat pas cu pas pe o nisă de servicii care are ca scop vânzarea de produse digitale nutriționale.
Obiectiv: vânzarea a 2 produse digitale de post
Subiect: alimentația de post
PASUL 1 – Scrierea articolului
Deoarece anumite informații sunt universal valabile, chat gpt poate fi un instrument esențial în economia de timp atunci când scrii un articol.
Atunci când vrei să generezi un articol cu chat gpt este foarte util să îi oferi un context cât mai detaliat.
În acest caz i-am explicat care este avatarul de client pentru care scrie acest articol și care sunt produsele pe care le vreau plasate în articol pentru vânzare.
Este foarte important să îi spui exact ce așteptări ai: lungime articol, ton, surse de informare, etc.,
Acesta este promptul și articolul generat de chat gpt:
https://chatgpt.com/c/67210693-3eb8-8005-8f34-15b9b33989e3
Aici poți vedea articolul final deja publicat online, care este destul de diferit față de varianta oferită de chat gpt:
ATENȚIE: Niciodată nu dai copy – paste din chat gpt, doar te ajuți de anumite informații ca să-ți faci munca mai ușoară.
Datoria ta este să transmiți publicului informația prin vocea și părerea ta și nu vocea AI!
PASUL 2 – Transformi articolul într-un newsletter săptămânal de email marketing pentru audiența ta
Vezi aici cum arată emailul trimis către abonați.
Iar în următoarea imagine sunt rezultatele emailului, la 5 zile de la trimitere:
În urma trimiterii acestui articol informativ, s-au generat 9 comenzi online.
*Dacă vrei să afli cum poți să construiești o audiență interesată de produsele tale, vezi aici cum o poți face și ce rezultate se pot obține cu investiții minime
PASUL 3 – Transformă articolul în postări pentru social media:
Odată ce ai articolul scris este foarte simplu să creezi conținut pornind de la informația pe care o ai deja.
Poți transforma articolul în postări de tip share cu link inclus, în postări de tip imagine, carusel în care prezinți esența informației sau postări simple de tip text.
Share direct din articol:
Postare de tip text cu informația din articol:
Postare de tip imagine
Imaginea pentru articol o poți face utilizând un model prestabilit din Canva și îți garantez că va ieși super drăguță!
Urmând acești 3 pași simpli poți și tu la rândul tău să-ți creezi cu ușurință o prezență multichannel într-un timp record!
Dacă simți că ai nevoie de ajutor în implementarea unui astfel de plan, te poți programa la o discuție online.
PS. Dacă ești nutriționist, antrenor de fitness, psihoterapeut, medic și vrei să fii vizibil într-o comunitate de nișă, citește mai multe detalii aici.