fbpx

Evoluția tehnologică schimbă modul în care antreprenorii interacționează cu publicul, atât cu clienții cât  și cu angajații, iar pentru o comunicare vizibilă și eficientă trebuie abordată o strategie unică și puternică. Era digitală presupune o dezvoltare și o derulare a activităților unei companii în mediul online. Acest lucru poate fi făcut cu ușurință prin intermediul platformelor de social media.

  • 71% din companiile din întreaga lume utilizează rețelele sociale(Facebook, Google+);
  • 58% utilizează blogurile pentru a comunica cu clienții lor;
  • 58% utilizează platformele multimedia(YouTube, Pinterest);
  • 53% microblogurile (Twitter);

(Susține un studiu realizat de University of  Southern California’s Annenberg School for Communication and Journalism)
În ceea ce privește utilizatorii de internet, la nivel global se înregistrează un procent de 62% ce folosesc rețele sociale și 85% ce folosesc emailul.
            Românii sunt pe locul al doilea în topul țărilor care petrec cel mai mult timp online, cu o medie de 18,6 ore petrecute săptămânal pe Internet, potrivit celui mai recent studiu IAB Romania.
O strategie corectă de comunicare presupune o combinare a conținutului prin respectarea regulii de 20/80 (20% conținut asociat produselor și serviciilor oferite de companie și 80% informații de interes pentru publicul țintă);