LinkedIn este o rețea de socializare special creată pentru conectarea oamenilor de carieră. Peste 65 milioane de specialiști folosesc LinkedIn pentru a-și dezvolta cariera și afacerea. Spre deosebire de celealte rețele sociale unde poți deveni „prieten” cu oricine, LinkedIn este despre construirea de relații strategice. De aceea, numărul de conexiuni este mai puțin important decât tipul conexiunilor. De altfel, LinkedIn nu mai arată numărul de conexiuni după ce ai depășit 500 pentru că este mai importantă calitatea decât cantitatea. Rețeaua are membrii din toate țările și industriile imaginabile.
Dacă strategia ta de marketing pe LinkedIn este limitată la un profil personal, în special la unul fără informații, neactualizat, este cazul să iei măsuri. Ai nevoie de o pagină de companie detaliată dacă vrei să-ți dezvolți audiența și să ai rezultate de business. Potrivit statisticilor, paginile de companie complete au de 2 ori mai mulți vizitatori decât cele incomplete, iar companiile care postează cel puțin lunar câștigă urmăritori de 6 ori mai rapid decât cei care nu o fac.
O pagină de companie ajută membrii LinkedIn să afle despre afacerea ta, brandul tău și oportunitățile de job din cadrul companiei. Paginile LinkedIn de companie nu mai sunt utile doar pentru HR. Acum pot fi folosite și pentru a crește notorietatea brandului și a educa potențialii clienți asupra produselor și serviciilor tale. Acestea sunt și o metodă bună de a stabili expertiză în industrie.
Pentru a profita cel mai bine de abilitatea LinkedIn de a-ți promova afacerea, poți să:
- Postezi conținut regulat. Vorbește despre ce lucrezi și pentru cine lucrezi. Include detalii care ar putea fi de interes pentru clienții țintă. Concentrează-te pe cum îi poate ajuta ceea ce faci pe alții în atingerea scopurilor.
- Participi în grupuri. Alătură-te grupurilor legate de afacerea și interesele tale. Participarea la discuții te poate ajuta să te stabilești ca expert în domeniu. Nu spama și nu vorbi doar despre afacerea ta, ci răspunde la întrebări și acționează ca o resursă în care oamenii pot avea încredere.
- Trimiți mesaje și invitații celor din rețeaua ta și membrilor din grup. Scopul tău este să creezi conexiuni profesionale care aduc beneficii atât ție, cât și celorlalte persoane implicate.
- Încerci reclamele LinkedIn. Reclamele plătite pe LinkedIn încă sunt ieftine și îți pot aduce rapid un avantaj competitiv.
Dacă ai nevoie de ajutorul unui specialist pentru administrarea LinkedIn, îți stăm la dispoziție. Ne poți scrie oricând un email la iqtradmedia@gmail.com sau ne poți contacta direct din site.