Introducem un nou tip de conținut pe blogul nostru și anume studiile de caz. Începem cu analizarea concursului organizat pe Facebook pentru agenția de transport Adress Travel. La sfârșitul anului trecut, agenția ne-a contactat pentru a organiza un concurs cu scopul de a crește notorietatea firmei și engagementul pe Facebook.
Concursul a durat 6 săptămâni și a avut forma unor întrebări săptămânale prin care publicul era încurajat să afle mai multe despre activitatea firmei pentru a avea o șansă la premii. Ne-am adresat persoanelor din Timișoara și împrejurimi cărora le place să călătorească din pentru că aceștia sunt mai înclinați să și apeleze la serviciile agenției pe viitor. Întrucât Facebook penalizează postările care cer like și share, singura cerință de concurs a fost răspunderea la întrebări prin comentarii.
Ca premii am ales să le oferim obiecte de călătorie inscripționate cu logo-ul Adress Travel, pe care l-ar putea folosi ulterior într-o călătorie cu Adress Travel, dar și în călătoriile personale: set de voiaj 3 în 1 (sacoşă sport pe rotile, servietă şi borsetă pentru cosmetice), umbrelă și cană tumbler și rucsac. Extragerea câștigătorilor s-a realizat prin random.org.
Pentru un buget modic de 200 lei împărțit pe durata a 6 săptămâni, concursul a generat rezultate foarte bune: un total de 3585 aprecieri, 4059 comentarii și 1947 share-uri cu o medie de 598 aprecieri/postare, 677 comentarii/postare și 326 share-uri/postare în situația în care singura condiție de concurs a fost comentarea la postări. De asemenea, pagina Adress Travel a adunat peste 500 aprecierei noi.
Considerăm concursul un succes. Mii de persoane au aflat cine sunt Adress Travel și cu ce se ocupă, iar prin folosirea premiilor inscripționate cu logo-ul Adress Travel, câștigătorii vor promova agenția în călătoriile lor pe viitor.