fbpx

Client: Centrul Medical Dr. Văetiși

Obiectiv: Creșterea numărului de pacienți pentru 2 servicii medicale: servicii de medicina muncii și servicii de medicină de familie.

Abordare: Cea mai bună soluție pentru creșterea numărului de pacienți într-un timp destul de scurt este conceperea unei campanii de Search pe Google Ads (Adwords).

Pasul 1: Crearea 2 două landing page-uri diferite, unul pentru serviciul de medicina muncii și cel de-al doilea pentru serviciul de medicină de familie.

Pasul 2: structurarea campaniei în 3 grupuri de anunțuri: Medicina Muncii, Medicină de Familie și Clinică General.

Am avut în vedere alegerea celor mai potrivite cuvinte cheie pentru afișarea anunțurilor și stabilirea unor liste de cuvinte negative (expresii și cuvinte la care nu vrem să afișăm anunțurile).

În urma unei campanii pe o perioadă de 3 luni de campanie, avem următoarele rezultate:

Comparație între prima lună de campanie și ultima lună (luna 1 vs luna 3)

Click-uri: 307

CTR: 10.50%

CPC mediu: 0.54 lei

Conversii: 17 (apeluri directe, programări online, vizualizare date de contact)

La primul grup de anunțuri:

COSTUL UNEI CONVERSII  a fost de 7.39 lei

RATA DE CONVERSIE a fost de 6.41%

La al doilea grup de anunțuri:

COSTUL UNEI CONVERSII  a fost de 87.08 lei

RATA DE CONVERSIE a fost de 0.72%

Click-uri: 472

CTR: 12.16%

CPC mediu: 0.50 lei

Conversii: 44 (apeluri directe, programări online, vizualizare date de contact)

La primul grup de anunțuri:

COSTUL UNEI CONVERSII  a fost de 4.21 lei

RATA DE CONVERSIE a fost de 10.61%

La al doilea grup de anunțuri:

COSTUL UNEI CONVERSII  a fost de 11.24 lei

RATA DE CONVERSIE a fost de 5.65%

Scopul vizat în această campanie Google ADS este de a crește numărul de conversii cu un cost/conversie cât mai mic.

logo iqtradmedia

Abonează-te la newsletter.

 

pentru informații valoroase din domeniul Marketingului Automatizat!

Te-ai abonat cu succes!

Share This